Friday, March 19, 2010

David Fincher, 'Ejderha Dövmeli Kız'la ilgileniyor!

The Game, Fight Club, Se7en gibi benim de favorilerim arasında bulunan birçok filmin yönetmeni David Fincher, söylentilere göre Stieg Larsson'un best-seller romanı ''The Girl With The Dragon Tattoo''yu sinemaya uyarlamak için kolları sıvamış! Aslında kitap bir üçlemenin ilk kısmını oluşturuyor ve halihazırda yazarın ülkesi olan İsveç'te üç kitabın da filmi çekilmiş bulunuyor.(Diğer iki kitabın isimleri ''The Girl Who Played With Fire'' ve ''The Girl Who Kicked the Hornets' Nest''). İsveç yapımı versiyonu izlemiş biri olarak filmi beğendim diyebilirim ancak David Fincher gibi parlak bir yönetmenin elinden çok daha iyisinin geleceğine eminim! İnsanlardan kopuk ve sorunlu bir hacker olan Lisbeth Salander karakteri de Hollywood'daki birçok oyuncunun iştahını şimdiden kabartmaya başlamış, filmin haklarını satın alan Sony şirketinin ilk tercihinin An Education filmiyle Oscar'a aday olan Carey Mulligan olduğu söyleniyor ancak adaylar arasında Twilight üçlemesinin soğuk suratlı 'yıldızı' Kristen Stewart da bulunuyor. Ben şahsen bu ikinci seçeneğin gerçekleşmemesini umuyorum, çünkü bu karakter gerçekten iyi oyunculuk istiyor ve zorlayıcı bir karakter. Aslında orjinal filmdeki İsveç'li oyuncu Noomi Rapace tam bu rol için biçilmiş kaftan, bu nedenle filmi izleyenler bir başka oyuncuyu biraz yadırgayabilirler ama burada da oynayacak oyuncunun kabiliyeti giriyor tabi devreye. Film hakkında dedikodular şimdilik bunlardan ibaret, olası gelişmeleri buradan yazmaya devam edicem, beni izleyin anacımm! :-p

No comments:

Post a Comment